Hej,

Har fått offert från sveasolar på takbyte, solpaneler samt batteri. Tips på fler seriösa företag som levererar detta? som ni är nöjda med

D Daniel__s skrev:
Hej,

Har fått offert från sveasolar på takbyte, solpaneler samt batteri. Tips på fler seriösa företag som levererar detta? som ni är nöjda med
Seriös och Svea solar är två olika saker….
Solcell bolag ska sälja solceller och inte låsa in kunder i deras egna elavtal….

Har inget tips på firmor som gör båda men skulle kolla på lokala firmor än den rikstäckande.

D Daniel__s skrev:
Hej,

Jag använde mig av Villatakexperten som bytte mitt tak och blev supernöjd, de har solceller med om man vill men jag tog mina från CleanSun och blev även där mycket nöjd! Båda var proffsiga på sina delar och höll vad de lovade med mycket lyckliga förbesiktningar och slutbesiktningar som följd. 😊 Lycka till

läste lite omdöme nu om svea solar och dom har bara 1,4/5 bara negativa kommentarer 😞 kontaktade några andra bla villatakexperten

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.