Håller på att fräscha upp tvättstugan. I denna finns en garderob och ett städskåp med totalt tre dörrar. De är från början av 90-talet och inbyggda = ska vara kvar.
Men jag skulle gärna vilja göra något med dörrarna så de blir lite fräschare. Just nu är de nikotinfärgade och smårepiga men i ganska gott skick. Spraylackade så klart. Handtagen är nya men annars orginalskick.
Vad kan man göra med dem om man inte vill lämna in eller spraylacka själv? Att måla/rolla/pensel blir inte bra - jag har försökt tidigare
Tar jättegärna emot tips på vad man kan göra!!!