Satsuki
Håller på att fräscha upp tvättstugan. I denna finns en garderob och ett städskåp med totalt tre dörrar. De är från början av 90-talet och inbyggda = ska vara kvar.
Men jag skulle gärna vilja göra något med dörrarna så de blir lite fräschare. Just nu är de nikotinfärgade och smårepiga men i ganska gott skick. Spraylackade så klart. Handtagen är nya men annars orginalskick.

Vad kan man göra med dem om man inte vill lämna in eller spraylacka själv? Att måla/rolla/pensel blir inte bra - jag har försökt tidigare :oops:

Tar jättegärna emot tips på vad man kan göra!!!
 
Med rätt färg, rätt roller och planstrykare tycker jag det blir jättebra att rolla själv.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.