Håller på och renoverar ett badrum och tanken är att det nu ska bli en ny gästtoalett (jag tar bort badkaret, och sätter en dusch på övervåningen istället). Men jag funderar lite över placeringen på toalett och handfat. I och med att jag tagit bort badkaret finns ju lite ledig yta (även om det inte är mycket på 2 kvm!). Avloppet är nylagt och placeringen på handfat och toalettsits är helt valfritt.

Det som ska in på dessa två kvm är:

1) Toalettsits
2) Handfat
3) Pumpautomat (storlek ca 55x30x52 (LxBxH), lämplig placering borde vara ett bänkskåp av något slag)
4) Avloppsrör och vattenledningar till övervåningen (kanske går att bygga in snyggt i ett högskåp?)

Bifogar en ritning, med toalettsits och handfat som de är monterade idag utritade. Förslag på hur man ska flytta detta eller inreda i övrigt? :)
 
  • wc.png
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.