Såg att ICA Maxi Botkyrka hade Bosch GSR 18-2-LI med 2 st 1.3 Ah-ackar, i pappkartong med L-BOXX-inlägg för 1595:-. Tror att det är rätt bra pris. Blev lite sugen trots att jag redan har en GSB 18-V-LI.
 
Inte L-boxx, bara inlägget. Så det fanns redan en gammal tråd :o. Har inte sett dem tidigare, de kanske har plockat fram några som blivit över vid tidigare kampanj eller nåt...
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.