Måste bara tipsa och dela med mig av min glädje. Fick idag hem min beställda Bosch GSR 14,4V-LI skruvdragare från Duabhuset (har provkört denna maskin en del hos en kompis och tycker att den är grymt bra).

Maskinen var helt klart vettigt prissatt (3295:-) och enligt hemsidan skulle två stycken 2,6 Ah Lithiumjonbatterier ingå.

Döm om min förvåning när jag öppnar paketet och hittar en klisterlapp med texten "+extra battery" på lådan. Mycket riktigt, i lådan låg det tre stycken batterier. Bara att tacka och ta emot. :)

Länk till maskinen: http://www.duabhuset.se/#showProduct.php?id=4637

Vågar jag gissa att Nimajneb snart berättar vad den kostar i UK?

mattiasp skrev:
Inte nu ;)

mattiasp skrev:
Finns i England för 1912kr plus frakt, inkl två liion batterier, ett på 2.6ah och ett på 1.3ah.

Redigerat:
Kave skrev:
Finns i England för 1912kr plus frakt, inkl två liion batterier, ett på 2.6ah och ett på 1.3ah.
Då tycker jag nog ändå att det är en bättre deal att köpa av ett svenskt företag för 3295:- inklusive 3 stycken 2,6ah-batterier. :)

ganskaanonym skrev:
Då tycker jag nog ändå att det är en bättre deal att köpa av ett svenskt företag för 3295:- inklusive 3 stycken 2,6ah-batterier. :)
:wow:

Ska man inte upp på en Fjälltopp o skruva alt att man köper minst en extra Naked maskin som passar batteriet så duger 2 st 2,6Ah lååååångt...

Jag behövde ju inte tala om vad den kostar i UK men jag tror jag sett NiMH varianten med 3 batterier för runt 100 pund... det är ett riktigt klipp

Men hur som helst, det är en fin maskin även om den bidde lite dyr

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.