Hej, jag har ett tips på hur man kan göra om man ska göra om innertak och/eller väggar vid en trappa. Det blir ju lite svårt att ställa upp stegen i trappan. Även om det det finns tillsatser till stegar etc så har jag ett förslag på en enkel och billig lösning.
Jag byggde en enkel plattform av en lastpall som jag bara sågade av för att få rätt bredd på. Sen lade jag på byggplyfa som golv. Dessa fixeras tillfälligt med 2 skruvar. Plattformen vilar på träreglar som skruvats fast i väggen (tillfälligt). Hela plattformen går snabbt att lägga på plats och ta bort. Endast träreglarna sitter kvar.
Enkelt och smidigt!
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder