Hej, vi håller på att renovera matrummet.
Har nu funderingar på vad man kan göra med murstocken då förgående ägare satt en gips skiva brevid som nu är sprucken.
Dom alternativen som jag funderar på är:
1. Såga ut ett vedfack och spackla över sprickorna (se bifogad bild mer svart markering).
2. tapetsera över hela murstocken med renoverings tapet och måla med samma färg som vi planerar att måla rummet med.
3. Ta fram hela murstocken (men det känns som ett jätte arbete)
andra förslag? Vad tycker ni?