1 244 läst ·
6 svar
1k läst
6 svar
Tips 150-160kvm under 2.000.000
Håller på att bli tokig på alla säljare som inte klarar av att svara på mail, prislösa kataloger och att behöva ringa runt så fort man har en fråga och hoppas att säljaren kan svara på den utan att man ska "träffas".
Kan ingen tipsa om några bra/fina/ok/4-väggar+tak hus som landar under 2.000.000 nyckelfärdigt?!?!!!
Jag är sjukt frustrerad över detta husförsäljarsystem och jag hade köpt ett Älvsbyhus direkt om de kunde leverera med liggande panel, enbart för att man slipper kontakta dem för prisuppgifter.
/Tobs (som är less på att bara titta på bilderna)
Kan ingen tipsa om några bra/fina/ok/4-väggar+tak hus som landar under 2.000.000 nyckelfärdigt?!?!!!
Jag är sjukt frustrerad över detta husförsäljarsystem och jag hade köpt ett Älvsbyhus direkt om de kunde leverera med liggande panel, enbart för att man slipper kontakta dem för prisuppgifter.
/Tobs (som är less på att bara titta på bilderna)
Medlem
· Västragötaland
· 194 inlägg
Classic 154 fick vi nyckelfärdigt pris på under 2 mille. 1.9 nånting. Ca 2 mille. (Det är bara huset dock, ej tomt osv).
http://www.lbhus.se/vara-hus.php?house=788&hpage=info&
Och då har du BRA mkt högre standard än älvsbyhus
EDIT: Priset vi fick var:
Hus i utgångsstandard: 1.849.400:-
Alltså lite billigare än jag skrev ovan...
http://www.lbhus.se/vara-hus.php?house=788&hpage=info&
Och då har du BRA mkt högre standard än älvsbyhus
EDIT: Priset vi fick var:
Hus i utgångsstandard: 1.849.400:-
Alltså lite billigare än jag skrev ovan...
Redigerat:
Fick ni det priset nyligen? Låter som ett bra pris! Classic 154 tycker jag verkar ge mycket husför pengarna. LB-Hus skulle också vara mitt bästa tips. Du får nog knappast bättre hus med samma standard och avtalsform för de pengarna. (enligt mina jämförelser)
Jag hade nog kollat Björklidenhus, dom har alla priser på hemsidan och bygger med platta på mark.
Medlem
· Västragötaland
· 194 inlägg
Jupp. Det huset var en av mina favoriter.. dock gillade inte min sambo planlösningen så det blev inget sådantkungkokos skrev:
Titta på Mjöbäcksvillan "Sörgården" 1,6 inklusive grund, takkupa, takfönster, trappa och veranda. Vi har skrivit för ett sådant, väntar nu bara på bygglovet.
Går att ändra planlösning som man vill, oftast utan kostnad även då man ändrar kök/tvätt osv!!
Totalentrepenad!!
Går att ändra planlösning som man vill, oftast utan kostnad även då man ändrar kök/tvätt osv!!
Totalentrepenad!!
Klicka här för att svara