Hemmakatten skrev:
anders. Det är hur uppenbart som helst att det är du som är elfirman. Det är så oerhört jobbigt att läsa alla inlägg från firmor som tror att de kan maskera sig som husbyggare. Moderatorn har fått ett mail.
??? ???
Hittar ingen anders i denna tråd, vem är det som avses (nyfiken ::))
Men annars finns det ju bara ett inlägg som tipsar om en firma så man kan ju kanske dra sina slutsatser ändå....
 
Hemmakatten
sverre skrev:
??? ???
Hittar ingen anders i denna tråd, vem är det som avses (nyfiken ::))
anders. inlägg har tagits bort, antingen av honom själv eller av moderatorn.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.