anders. Det är hur uppenbart som helst att det är du som är elfirman. Det är så oerhört jobbigt att läsa alla inlägg från firmor som tror att de kan maskera sig som husbyggare. Moderatorn har fått ett mail.
??? ???
Hittar ingen anders i denna tråd, vem är det som avses (nyfiken :)
Men annars finns det ju bara ett inlägg som tipsar om en firma så man kan ju kanske dra sina slutsatser ändå....