Vi bygger också ut vårt torp. Det blir så bra så! ;) Som konichiwa girl skriver har det ju gjorts i 100-tals år. Vi kopplar på en till huskropp på baksidan. Det som kan bli fel är ju om man förändrar ursprungshuset allt för mycket. Det finns flera "klassiska" vis att bygga ut ett timmerhus på, skippa mäklaren (!) och prata med en arkitekt. Mäklare generellt är ju inte så mycket inriktade på arkitektur...
 
Hej och tack för svar!:)

Kunde väl tänka mig att det gick! Jag skulle vara tacksam om ni har några förslag på vilka man kan kontakta. Skulle gärna vilja se lite bilder om ni har några. Alla tips och råd är ovärdeliga.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.