Hej! Jag har min motorvärmare på timer och har haft hela vintern, nu gick timern sönder, dvs den stod still så jag åkte och köpte en ny, men nu när den ska slå på strömmen till motorvärmaren så går säkringen!? Tar jag bort timern och sätter sladden direkt i vägguttaget så fungerar det, vad kan detta bero på tro? Den går runt som den ska så verkar inte vara något fel på den, jag vill slippa gå ut på morgonen när det är tex 25 minus för att slå på motorvärmaren. Har ni någon idé?
 
Reklamera den nya timern?
 
  • Gilla
camsod
  • Laddar…
useless useless skrev:
Reklamera den nya timern?
Ja jag får väl göra det, tänkte mest om ddt kunde finnas någon annan orsak?
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.