Söker efter en nedräkningstimer för att slå från strömmen X timmar efter start. X kan variera mellan ca 4 och 8 timmar. Steg om 30 min vore optimalt, men hela timmar är ok.
Då jag kommer att ha önskemål om detta på varierande plats går de för fast installation bort.
Jag vill dessutom ha det så enkelt som möjligt när jag väl ställt in min tid, dvs jag vill ha en on-knapp och sedan går timern. När tiden är slut slår den ifrån och är sedan frånslagne till nästa gång någon startar den. Om den är lite mer avancerad att ställa om gör inget så länge on-knappen är enkel att hantera när inställning väl är gjord.

Jag vill alltså ha motsvarande bilden, men i form av en plugg istället för fast installation.
Vägguttag med inbyggd timer i hörnbox, kan ställas mellan 15 minuter och 8 timmar.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Någon av er måste ha något motsvarande hemma eller iaf känna till en lösning som min google-fu inte ännu hittat..

De första två verkar lite opraktiska (och dyra) då de är tänkta att monteras fast.
Den sista inte så smidig som jag skulle önska, men kan bli ett steg på vägen innan jag hittar helt rätt iaf. Tack!

Smarthem system med nexa 433mhz fjärren med 8 knappar tidväljare (8 olika timmer inställningar) med en Wifi plugg som brytare

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.