Hej, det ser ut som det saknas någon form av lock på min utekran. Går det att få tag på nåt passande?
Ah, ok. Glömde nämna att det rinner ganska friskt därifrån när vattnet är påkopplat, men det är kanske själva vriddelen på ovansidan jag ska byta då?
https://www.clasohlson.com/se/Kranöverdel/p/30-9348?gclid=CjwKCAjwh8mlBhB_EiwAsztdBFCc3PAzFWpMIg0FJbNTpPZmkY-AWPMVZa5fO2p31ZRFq0yrsdCyQRoCoSEQAvD_BwE
https://www.clasohlson.com/se/Kranöverdel/p/30-9348?gclid=CjwKCAjwh8mlBhB_EiwAsztdBFCc3PAzFWpMIg0FJbNTpPZmkY-AWPMVZa5fO2p31ZRFq0yrsdCyQRoCoSEQAvD_BwE
Redigerat:
Medlem
· Västerbottens län
· 18 047 inlägg
Nej, detpå undersidan är en backventil som kan släppa in luft men ska inte släppa ut vatten.
ventilen har fastnat eller är trasig.
Protte
ventilen har fastnat eller är trasig.
Protte
Klicka här för att svara


