Undrar bara om det finns enkla, billiga "snabblösningar" för att få värme/vatten ur el?

Saken är den att vi ska bygga nytt, ev kan vi få fjärrvärme, dock inte från 2007. :/
Det är fördelaktigt att i huset byta ut värmepumpen som medkommer mot fjärrvärme central direkt(ekonomiskt!), men huset blir nog klart typ i oktober i år och vi skulle behöva värme därimellan.

Så finns det någon enkal sak man kan koppla till på samma slinga som fjärrvärme modulen och få värme ur?

 
en bättre begagnat elpanna? sök på blocket ;)
gaia
 
Håller med om att köpa en begagnad på blocket är bästa lösningen. Pruta regält, för köper inte du den så får dom kasta den!
Finns ingen annan som köper begagnade el pannor.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.