Undrar bara om det finns enkla, billiga "snabblösningar" för att få värme/vatten ur el?
Saken är den att vi ska bygga nytt, ev kan vi få fjärrvärme, dock inte från 2007. :/
Det är fördelaktigt att i huset byta ut värmepumpen som medkommer mot fjärrvärme central direkt(ekonomiskt!), men huset blir nog klart typ i oktober i år och vi skulle behöva värme därimellan.
Så finns det någon enkal sak man kan koppla till på samma slinga som fjärrvärme modulen och få värme ur?