Vi vill bygga ut vårt torp på bredden. På långsidan som syns på bilden är det kök, vardagsrum ett litet badrum. Om man bygger ut där så får vi större kök, vardagsrum och badrum. Men hur kan vi göra för att det ska bli snyggt?
tips idéer mottages tacksamt. Har ni några bilder på hur ni gjort får ni gärna visa dem
 
L Lilla torpet skrev:
Vi vill bygga ut vårt torp på bredden. På långsidan som syns på bilden är det kök, vardagsrum ett litet badrum. Om man bygger ut där så får vi större kök, vardagsrum och badrum. Men hur kan vi göra för att det ska bli snyggt?
tips idéer mottages tacksamt. Har ni några bilder på hur ni gjort får ni gärna visa dem
Bilden saknas :rofl:
Välkommen till forumet!
 
  • Gilla
SågspånPappspikEternit
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.