2 383 läst ·
5 svar
2k läst
5 svar
Tillbehör till gammaldags badrum, var?
Har precis renoverat badrummet och har det "fuskgammal" stil. Fick tag på ett par jättefina gammaldags lampor i obehandlad mässing, lite snirkliga facklor.
Vad jag nu undrar var hittar jag handdukskrokar, handduksstång, toarullshållare mm i antingen mässing obehandlad eller antikbehandlad brons?
Gardenia fanns förut men Björbo har slutat ta hem dem och nu har jag ingen aniing om var jag ska finna detta.
Vad jag nu undrar var hittar jag handdukskrokar, handduksstång, toarullshållare mm i antingen mässing obehandlad eller antikbehandlad brons?
Gardenia fanns förut men Björbo har slutat ta hem dem och nu har jag ingen aniing om var jag ska finna detta.
Produkter som diskuteras: "byggnadsvård"
Byggnadsvård för lägenheter
Renovera din lägenhet tidstypiskt
478 kr inkl moms
Läs mer
Surfa på engelska sidor ... kanske hittar du något i traditionell brass men inte säkert butiken exporterar ...
Smedbo har faktiskt en serie i polerad mässing , ej snirkligt men i alla fall rätt material.
Hyllkonsoler eller hattkrokar kan hjälpligt användas till att själv göra om till handduksstång, toarullehållare ... och hyllor om man är tekniskt begåvad
. Det blir kanske lättare att hitta en passande hyllkonsol i mässing än färdig produkt?
lycka till !
gaia
Smedbo har faktiskt en serie i polerad mässing , ej snirkligt men i alla fall rätt material.
Hyllkonsoler eller hattkrokar kan hjälpligt användas till att själv göra om till handduksstång, toarullehållare ... och hyllor om man är tekniskt begåvad
lycka till !
gaia
Klicka här för att svara