En strömställare slutade fungera så jag åkte för att köpa en ny. I affären blev jag upplyst om att jag inte får göra det själv.
Är det sant? Jag utgick från att det tillhör det som jag får göra om jag känner mig säker på hur jag gör det.
Är det sant? Jag utgick från att det tillhör det som jag får göra om jag känner mig säker på hur jag gör det.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Tekniken är ganska exakt lika avancerad som en strömbrytare, förutom att du slipper knappen då.Karlia skrev:
Här har du två någorlunda aktuella trådar kring ämnet. Kanske du hittar något matnyttigt, eller inte...
https://www.byggahus.se/forum/threads/rekommendation-skymningsrelae.390766/
https://www.byggahus.se/forum/threads/styrning-av-utomhusbelysning.389845/#post-3855516
Jag är van att fråga pappa om jag kan göra si eller så, han är duktig på det mesta. Vi har gjort en del projekt tillsammans under åren. Det kan nog vara så att det är dags att få bekräftelse på annat håll.A anis16 skrev:
Klicka här för att svara
