Fotografen #1 Hobbyelektriker · E · 15 372 inlägg 7 aug 2009 21:35 Fotografen Hobbyelektriker E 15 372 inlägg 7 aug 2009 21:35 #1 En granntvist avgjord i Miljödomstolen:http://www.svd.se/nyheter/inrikes/artikel_3320875.svd
DeEss #2 Medlem · Skåne · 417 inlägg 7 aug 2009 21:43 DeEss Medlem Skåne 417 inlägg 7 aug 2009 21:43 #2 Känns väl skönt att det finns folk som ser till att våra domstolar inte är arbetslösa... Det finns ju inga andra viktiga saker som behöver ta upp där, eller???
Känns väl skönt att det finns folk som ser till att våra domstolar inte är arbetslösa... Det finns ju inga andra viktiga saker som behöver ta upp där, eller???
Fotografen #3 Hobbyelektriker · E · 15 372 inlägg 7 aug 2009 21:46 Fotografen Hobbyelektriker E 15 372 inlägg 7 aug 2009 21:46 #3 Jo, nejvisst. Det var ju en advokat som störde sig på röken också...