Känns väl skönt att det finns folk som ser till att våra domstolar inte är arbetslösa...
Det finns ju inga andra viktiga saker som behöver ta upp där, eller??? :rolleyes:
 
Jo, nejvisst.
Det var ju en advokat som störde sig på röken också...:rolleyes::rolleyes:
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.