Hej!
Vi har ett hus från 1936,med putsad fasad.
Vi har tagit in offerter på att hugga ner befintlig puts och tilläggsisolera 80mm näta och putsa en ny fasad.
Väggstomen i huset är tegel luft tegel ,puts på både in och utsida.
Frågan är om det kan bli något problem med kondenspunkten när man tilläggsisolerar.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder