Hej!
Vi har ett hus från 1936,med putsad fasad.
Vi har tagit in offerter på att hugga ner befintlig puts och tilläggsisolera 80mm näta och putsa en ny fasad.
Väggstomen i huset är tegel luft tegel ,puts på både in och utsida.
Frågan är om det kan bli något problem med kondenspunkten när man tilläggsisolerar. Ett hus från 1936 med putsad fasad omgivet av snö, undersöks för tilläggsisolering och ny puts.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
Hej.

Skulle du ha lust att dela med dig hur du gjorde till slut? Har ett hus med liknande förutsättningar. Nyttigt att få ta del av hur andra har gått till väga och hur resultatet blev. :)
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.