Jag har lyft av en stuga på 7x3m från en tillfällig grund för att göra en lite mer ordentlig grund under den. 4 dm grus, om jag minns rätt, sen föreslog byggaren att vi ställer tillbaka den på slipers som vilar på betongplattor.
Finns det någon vettig variant för att tilläggsisolera golvet i ett sånt här moment? Ska enligt han jag köpte den av vara bara 12cm i golvet. Stugan står nu på lastpallar, lyfts med kran och två band som går under golvet.
Snackade med han som lyfter om att man kanske skulle kunna bygga en isolerad ram som man ställer ned stugan på, men vet inte hur gångbart det är. Är det någon som har något schysst förslag på hur man kan göra det?