Ska börja med tilläggsisoleringen men såg att panelen va lite möglig i ena änden,går det att göra något åt det eller är det bara att kapa bort?
ska riva eternitplattorna, ska jag riva pappen bakom också? Så jag har panelen kvar bara,ska sätta västkustskivor som isolering.