Ska börja med tilläggsisoleringen men såg att panelen va lite möglig i ena änden,går det att göra något åt det eller är det bara att kapa bort?

ska riva eternitplattorna, ska jag riva pappen bakom också? Så jag har panelen kvar bara,ska sätta västkustskivor som isolering.
 
  • Skadad yttre vägg med ett synligt hål där fasadbeklädnaden har brutits av, exponerande röd isolering undertill.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Närbild på ohyvlat trägolv med mögelskador och fukt vid kant mot svart plastskydd.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.