Hej
Blir inte klok på hur jag bör göra med isoleringen av mitt hus från 1948
Det är isolerat med spån i väggar och tak nu funderar på att öka på isoleringen med cellulosa isolering men hur bör man göra med fukt spärren skita i den eller sätta upp fuktspärr
Eller bör jag använda annat material
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.