humm... verkar ju smutt, 98kr... det är väl bara att köpa en förpackning och prova.
Glöm inte att berätta hur det går!
 
Fehnik skrev:
humm... verkar ju smutt, 98kr... det är väl bara att köpa en förpackning och prova.
Glöm inte att berätta hur det går!
Ja, jag har bestämt mig att prova - återkommer med rapport!
 
ser ju ut och låter som "kemisk betong" som står att finna hos järnhandeln.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.