^^ Nja nu har jag renoverat hall,kök trapphus samt hall övervåning med tålig eftersom jag har många barn som inte har något badrum att göra rent sig i (verkar det som iaf) och jag anser att det behövs lite annan färg hos mig, men om jag hade bott i en lägenhet i staden så hade jag nog inte använt dessa färger, men somsagt så är tålig även bättre som färg än annan, sedan vet jag att man oftast har andra glanser i tak/väggar mm mm i olika utrymmen. Bör tilläggas att jag arbetar som hantverkare med specialitet på badrum.... :)
Men frågan var ju inte den utan vad hela kalaset kan komma att kosta!

Sedan vill jag inte verka negativ, men de flesta kunder har en uppfattning om att det "bara" är att göra på ett viss sätt samt att deras objekt är klara att slutföras vilket inte alls stämmer alla gånger, visst kan jag rolla ett tak med en takfärg i en lägenhet som det bott rökare i för 10 år sedan, men efter några dagar har nikotinet träng igenom färgen, och vems är då felet? Hantverkaren som inte gjort arbetet rätt? mja när man ska ut på rot eller andra arbeten så blir det oftast nya ytskikt överallt vilket inte kunden alltid räknat med.... vilket inte är fallet med denna tråd, men det uppstår mer som regel än undantag en del extra moment än vad kunden hoppas på.... ha det gott!

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.