Hej!

Våra thujor brabant står i dynlådor på vårt däck som bilden nedan visar, de är inte så vackra så här efter vintern, hur ska vi göra för att få liv i dem till våren? måste vi plocka bort kottarna eller det fula bruna på dem? gödsla? När och så...

Foto 2016-04-10 11 53 45.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


Tack för hjälp!
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.