3 374 läst ·
6 svar
3k läst
6 svar
Thermia
Hej.
Vi satte in en Therimia värmepump i höstas.
Har fungerat utmärkt !
(borrade 137 meter, 8 kW, golvvärme i källare och vatten-element i övervåning)
Tack Thermia !
Vi i Sandared
Vi satte in en Therimia värmepump i höstas.
Har fungerat utmärkt !
(borrade 137 meter, 8 kW, golvvärme i källare och vatten-element i övervåning)
Tack Thermia !
Vi i Sandared
Men jag undrar om Lisas står sig mot Daniels grill i Fruängen? Grymma burgers och kockarna har koll på ditt livs historia. Dom frågade tillochmed svärmor hur det gick med vår renovering (dom hade sett svärmor och min fru tillsammans EN gång). Grym koll...
Jag tror du käkar för ofta på deras grillMathiasS skrev:
Klicka här för att svara