S Simon Granberg #1 Medlem · 1 inlägg 8 maj 2025 21:25 Simon Granberg Medlem 1 inlägg 8 maj 2025 21:25 #1 Hej! Precis kopplat in innegivare i min gamla villa classic från 1998. Måste man gå in och aktivera den? Får nämligen inte upp något värde. #innegivare #thermia #villa
Hej! Precis kopplat in innegivare i min gamla villa classic från 1998. Måste man gå in och aktivera den? Får nämligen inte upp något värde.