Hej

Jag är lite sugen på at ny pelletspanna eftersom min börjar komma till¨åren. Vad tror ni om en Thermia Biomatic från 2001? Ligger ute en på blocket frö 18000:-. Tror ni det kan vara ett bra köp? 11 år känns det som om brännaren kan ha blivit rätt sliten....
 
Äh kom loss nu Betygsgubbar :D
Nog ska ni väl kunna svara på en sådan fråga.
Är väl främst frågor av den typen som ett forum är till för och knappast inbördes beundran.

Ge Locos ett vettigt svar innan pannan hinner säljas!
 
Gav 15000:- för 2 år sen för min 2003a med ombyggd front till digital display, nackdelen med den där analoga är att det inte är lika lätt att ändra värden och hålla koll på pannan men fungerar precis lika bra om man får kläm på det.
Reservdelar är inga större problem att hitta då pannan är en vanlig modell.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.