Hej!

Vi kollar på induktionshäll med inbyggd fläkt och Thermex le mans yellow HOODINHOB är på långa vägar billigast. Jag hittar inga recensioner för denna. Är det någon som har den som kan säga bu eller bä?

Tack på förhand!
 
Med så mycket annat så får man nog vad man betalar för. Jämför man med vanlig billiga fläktar så får man en jetmotor i köket men suget är ändå dåligt. Det är väldigt viktigt att dessa fläktar är starkare än traditionella då du ska övervinna kraften i att de varma ångorna vill stiga uppåt.
 
Men försök få prova den i ett demokök så vet du sedan om ingen här på forumet har koll på den.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.