dialux är suveränt, jag använder det själv dagligen.
Det tar ett tag att komma in i det och lära sig knepen, men när man väl gjort det kan man göra väldigt avancerade beräkningar fort.
 
tror jag gör fel när jag ska importera filer från fagerhult.

Vart ska jag lägga dom?

Och hur gör jag?

Någon som orkar att förbarma sig över en vilsen själ?
 
el_richard skrev:
tror jag gör fel när jag ska importera filer från fagerhult.

Vart ska jag lägga dom?

Och hur gör jag?

Någon som orkar att förbarma sig över en vilsen själ?
Det är en plugin som du installerar som en vanligt program. Därefter hamnar armaturerna automatiskt i Dialux.

//Patrik
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.