M magnus.andersson #16 Medlem · stockholm · 41 inlägg 16 apr 2009 23:08 magnus.andersson Medlem stockholm 41 inlägg 16 apr 2009 23:08 #16 dialux är suveränt, jag använder det själv dagligen. Det tar ett tag att komma in i det och lära sig knepen, men när man väl gjort det kan man göra väldigt avancerade beräkningar fort.
dialux är suveränt, jag använder det själv dagligen. Det tar ett tag att komma in i det och lära sig knepen, men när man väl gjort det kan man göra väldigt avancerade beräkningar fort.
E el_richard #17 Medlem · 4 201 inlägg 17 apr 2009 20:00 el_richard Medlem 4 201 inlägg 17 apr 2009 20:00 #17 tror jag gör fel när jag ska importera filer från fagerhult. Vart ska jag lägga dom? Och hur gör jag? Någon som orkar att förbarma sig över en vilsen själ?
tror jag gör fel när jag ska importera filer från fagerhult. Vart ska jag lägga dom? Och hur gör jag? Någon som orkar att förbarma sig över en vilsen själ?
Patrik_Hed #18 Renoverare · Gävleborg · 8 215 inlägg 17 apr 2009 20:08 Patrik_Hed Renoverare Gävleborg 8 215 inlägg 17 apr 2009 20:08 #18 el_richard skrev: tror jag gör fel när jag ska importera filer från fagerhult. Vart ska jag lägga dom? Och hur gör jag? Någon som orkar att förbarma sig över en vilsen själ? Det är en plugin som du installerar som en vanligt program. Därefter hamnar armaturerna automatiskt i Dialux. //Patrik
el_richard skrev: tror jag gör fel när jag ska importera filer från fagerhult. Vart ska jag lägga dom? Och hur gör jag? Någon som orkar att förbarma sig över en vilsen själ? Det är en plugin som du installerar som en vanligt program. Därefter hamnar armaturerna automatiskt i Dialux. //Patrik