717 792 läst ·
14 155 svar
718k läst
14,2k svar
Tesla och kollektivavtal
- Status
- Inte öppen för fler kommentarer.
JanneJanne123
Husägare
· Stockholm
· 2 911 inlägg
JanneJanne123
Husägare
- Stockholm
- 2 911 inlägg
Vet inte om du menar att jag tyckte det här var häftigt, det var inte min intention. Som jag har skrivit tidigare skiter jag i Musk. Ville mest belysa för alla i tråden som skriver att det ”enda rimliga är att skriva på” att det där är Musks mindset.nikasp skrev:
Huruvida facket försöker skrämmas eller inte är väl en definitionsfråga.
SD-värderingar är inte lika med svenska värderingar, snarare motsatsen, var har du läst att det senare är fult?sysmali skrev:
Förvisso försökte jag vara lite ironiskt utan emoji - dumt.D djac skrev:
Tycker dock att SD ofta talar om vikten med svenska värderingar - men då jag inte följer SD på närmare håll kan min magkänska vara fel.
Det är ju inte särskilt avancerad utbildning som krävs, men det är klart - en godkänd gymnasieutbildning krävs antagligen för att man skall kunna tillgodogöra sig informationen.Johannes Carlsson skrev:
Renoverare
· Stockholm
· 20 438 inlägg
Det är väl bättre det dör folk utan försäkring än här där driftiga som odriftiga människor dör.Silly Bear skrev:
Nu får du väl fan ge dig..
Var tror du det dör mer folk i vårdköer Sverige eller USA?
Folk dör där utan rätt försäkring, för att dom inte har råd med vård som skulle rädda livet på dom
Jag hoppas för din skull att du inte är lika korkad som du låter....
Skulle inte bli många köpta operationer för dig i USA, vad jag kommer ihåg så drog din Konsultverksamhet in mindre än en average elektriker
Vill du blåsa upp sig här på forumet som någon stenhård kapitalist så får du faktiskt börja tjäna pengar först
Men jag tycker att alla ska ha rätt till en publik försärking som är ungefär lika dålig eller lite bättre än dagens svenska sjukvård. Sedan kan de som har möjlighet byta ut den publika mot en bättre privat.
Har du redan glömt att ett av de bästa sjukhusen i världen finns i Sverige?? Det ligger till och med i den staden du bor i.AndersMalmgren skrev:
Hur kort minne har du egentligen?
Renoverare
· Stockholm
· 20 438 inlägg
Som jag sagt KI (KS) är superbra, måste svida för alla vänstermänniskor som i åratal klagat på moderaterna, skrytbygge osv sades det. Men det spelar ingen roll hur bra sjukhus eller individuella läkare är när det är systemkollaps. Folk dör pga att allvarliga sjukdomar inte upptäcks i tid.Nissens skrev:
Men återgå till ämnet kanske?
Renoverare
· Stockholm
· 20 438 inlägg
Men du har tydligen inte begripit det eftersom du ständigt klankar ner på den svenska sjukvården?AndersMalmgren skrev:
Som jag sagt KI (KS) är superbra, måste svida för alla vänstermänniskor som i åratal klagat på moderaterna, skrytbygge osv sades det. Men det spelar ingen roll hur bra sjukhus eller individuella läkare är när det är systemkollaps. Folk dör pga att allvarliga sjukdomar inte upptäcks i tid.
Men återgå till ämnet kanske?
Renoverare
· Stockholm
· 20 438 inlägg
Nissen vad är det du inte förstår? Det är inte ett problem med ett sjukhus eller inviduella läkare, utan det är ett problem med systemkollaps. Folk får inte den vård de behöver, allvarliga sjkdomar uypptäcks för sent. osv.Nissens skrev:
F
fsn
Medlem
· Västra götaland
· 12 713 inlägg
fsn
Medlem
- Västra götaland
- 12 713 inlägg