Hej.
Markisvärlden är en jungle.
Vilka märke ska man satsa på gällenda en stor eller 2 mindre terrasmarkis med helkasset. 7x3,5m-ish och funkis trähus.
Stobag, pergolux, markilux, hestra?
Erfarenheter med markisföretag kring
Göteborg?

Mvh Hilde
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.