6 455 läst ·
4 svar
6k läst
4 svar
Terrängkit till Automower 310, funkar det?
Vi har en Automower 310 från 2015-2016 som inte riktigt klarar av att ta sig upp en slänt som leder till framsidan.
Verkar som en brytare slår ifrån när det blir för tungt. Ibland slirar den och far åt sidan.
Hjälper det med terrängkit (bättre hjul) eller är slänten för brant helt enkelt? Kommer inte ihåg exakt lutning men har för mig att det var precis vad den skulle klara enl. spec.
Verkar som en brytare slår ifrån när det blir för tungt. Ibland slirar den och far åt sidan.
Hjälper det med terrängkit (bättre hjul) eller är slänten för brant helt enkelt? Kommer inte ihåg exakt lutning men har för mig att det var precis vad den skulle klara enl. spec.
Om det räcker för att din robot ska klara den aktuella slänten kan jag så klart inte svara på men min 305 blev betydligt bättre på att manövrera på vår slänt med terrängkit.
Klicka här för att svara