Hej!
Ny husägare, och med det vedspis.
Jag håller på och går igenom, gör rent och fixar med husets vedspis, en Husqvarna 1926.
Termostaten på ugnsluckan har fallit isär, jag hittade delar inne i ugnsluckan efter att ha skruvat isär den. Nu är jag dock osäker på hur delarna skall sitta, och om någon del kanske saknas? Bifogar bild på vidundret.