K
Hallå.
Tänkte bara höra om någon vet vad den termometer heter som kyltekniker använder när dem mäter ingående och utgående luft på en innerdörr.
Kroppen påminner om en multimeter lite . Och sensorn den har är som en tunn lång sladd som bara är lite skallad i änden man kör in i innedelen lite

mvh krille
 
Koll på tex Fluke om det är någon av deras modeller du söker om du minns exakt hur den såg ut
 
K
C Comfort Thomas skrev:
Koll på tex Fluke om det är någon av deras modeller du söker om du minns exakt hur den såg ut

Okej tack ska kolla det !
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.