Jag har en temp på 80 grader det måste väl vara för högt eller?

FVP IVT 490

Vad har ni på era FVP:ar

tacksam för svar

För övrigt ett riktigt bra forum det här!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
Du har nog lyckats kolla tempen just när vpn kör sin vvspets dvs dödar bakterier i tappvarmvattnet. Legionella du vet. Om det nu inte är så att du kollat flera tillfällen och det fortfarande är lika varmt för då är något fel.

Mvh Honken
 
Hoppas att så är fallet!!!!

tack för svar
 
jag kan inte din pump, men vissa pumpar går att ställa så dom alltid toppvärmer med elpatronen & då kan man nå dessa tempraturer
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.