Hej,

Undrar om det finns någon form av simuleringsmjukvara för Teletecs larm. Något där man kan lägga upp ett system i datorn, programmera det och sedan testa alla funktionerna innan man gör en installation.

Finns det något annat utbildningsmaterial för Teletecs system?

TACK!
 
Något simuleringsprogram finns inte. Kurser, tja teletec har detta, men tror inte de vänder sig till annat än installatörer och ÅF
 
Jo, kurser känner jag till. Tänkte gå det med en bekant som är installatör, men tänkte att det kanske fanns något annat också.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.