Hej,
Undrar om det finns någon form av simuleringsmjukvara för Teletecs larm. Något där man kan lägga upp ett system i datorn, programmera det och sedan testa alla funktionerna innan man gör en installation.
Finns det något annat utbildningsmaterial för Teletecs system?
TACK!