5 938 läst ·
17 svar
6k läst
17 svar
teknik för rivning av vägg
Borde gå relativt lätt ändån tycker jag, kanske maskinen är lite klen kanske.
Biltema har ett billigt paket med sågblad som är ganska grova och bra att ha i trä. ”16-540” är artikelnr, kan va värt att prova innan du åker och hyr en proffsmaskin.
Biltema har ett billigt paket med sågblad som är ganska grova och bra att ha i trä. ”16-540” är artikelnr, kan va värt att prova innan du åker och hyr en proffsmaskin.
Det största problemet är nog din inställning " för stackars gamla mig ". Om du redan börjat riva väggen är problemet inte att det är synd om dig utan din inställning. Och ju mer du tittar i datorn desto längre tid tar det. Senast jag tog ner en vägg kapade jag på mitten horisontellt och bröt bort skiten
tror min inställning är ok, skapade en tråd för att få lite tips, har fått massa nu vilket jag är tacksam för.U Ubbe55 skrev:Det största problemet är nog din inställning " för stackars gamla mig ". Om du redan börjat riva väggen är problemet inte att det är synd om dig utan din inställning. Och ju mer du tittar i datorn desto längre tid tar det. Senast jag tog ner en vägg kapade jag på mitten horisontellt och bröt bort skiten
Bra att det gick lätt för dig
Klicka här för att svara