Ändarna på mina takstolar är inbyggd i en låda. Dvs att man inte ser ändarna. Nu håller jag på att sätta upp marmoroc. Dvs att jag får liknade tegelfasad. Nu står jag och funderar på hur jag skall göra på gaveln. Tidigare så gick brädforingen ut på takstolsändarna men jag tycker inte det blir snyggt att göra så med "tegel"... någon som har en snygg lösning och gärna en bild...
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.