Jag var på en husvisning idag och såg att det saknades fönsterbleck och att man istället hade tegelstenar, som fönsterbleck. Är det en lämplig lösning. Det känns som att det är stor risk för fuktskador. Är det någon som har egen erfarenhet av konstruktionen?