B Balthazar #1 Medlem · Skåne · 57 inlägg 10 dec 2007 10:49 Balthazar Medlem Skåne 57 inlägg 10 dec 2007 10:49 #1 Någon som murat upp med riktigt tegel i sin torrbastu? Ska man använda något speciellt bruk? /Balthazar
Någon som murat upp med riktigt tegel i sin torrbastu? Ska man använda något speciellt bruk? /Balthazar
A AndersG #2 Medlem · 2 449 inlägg 10 dec 2007 13:42 AndersG Medlem 2 449 inlägg 10 dec 2007 13:42 #2 Vi har tre väggar i kalksandstegel. Tror inte att murarna använde ngt speciellt bruk. Hur så?
B Balthazar #3 Medlem · Skåne · 57 inlägg 10 dec 2007 21:30 Balthazar Medlem Skåne 57 inlägg 10 dec 2007 21:30 #3 njaee, tänkte mest på värmen i bastun, att bruket håller som det ska.
A AndersG #4 Medlem · 2 449 inlägg 11 dec 2007 17:42 AndersG Medlem 2 449 inlägg 11 dec 2007 17:42 #4 Ah,, Men jag har 50mm isolering mellan panelen och väggen...