8 885 läst ·
8 svar
9k läst
8 svar
Teflon/Titanpanna till induktionshäll
Jag fortsätter att terrorisera er med induktionsfrågor... :
Vi fick ge bort våra favortit traktörpannor som var i aluminium när vi fick induktionshällen.
Så nu vill jag ha tips på bra traktörpanna/stekjärn som har teflon/titan beläggning och fungerar till ind.häll.
Har letat på nätet, men inte hittat något direkt.
Vi fick ge bort våra favortit traktörpannor som var i aluminium när vi fick induktionshällen.
Så nu vill jag ha tips på bra traktörpanna/stekjärn som har teflon/titan beläggning och fungerar till ind.häll.
Har letat på nätet, men inte hittat något direkt.
Vi har använt stekpanna och en liten kastrull från ikea 365+. Stekpannan höll inte så länge trots användande av plast/trä-slevar. Teflonen (om det nu är teflon?) släppte. Köpte Jamie Olivers Tefal stekpanna, riktigt bra. Får väl se hur länge den håller.mikkat skrev:
Jag vet inte.. men TV-Programet PLUS gjorde ju en test på stekpannor... förra året tror jag att det var. Men om dom gjorde för pannor som klarar induktion vet jag inte.. men kolla på deras hemsida så kanske testet finns där..
// Rodgeman
// Rodgeman
Jag har Eva-Trio, som är båda snygga och fungerar väldigt bra.
Kan klart rekommendera dessa (alla klarar induktion). problemet är dock att det kan vare lite svårt att få tak på dessa.
Men et tips för Stockholm/nätet är http://www.rumokok.se/default.asp.
/Jan
Kan klart rekommendera dessa (alla klarar induktion). problemet är dock att det kan vare lite svårt att få tak på dessa.
Men et tips för Stockholm/nätet är http://www.rumokok.se/default.asp.
/Jan
Klicka här för att svara