Hej,

Någon som har erfarenhet av Tecos hylsnyckelsatser? Ska ha den för hobybruk, mest gammla bilar, men såklart allt annat också. Sprang på den här som även finns i en lokal verktýgslada för samma pris.

http://www.gardinpersson.se/produkter/produkt/7624/hylsnyckelsats_1-4--3-8--1-2-_tecos_148-delar

Den har "rätt" prylar för mig och den känns bra, det jag funderar över är om den kommer hålla, samt passform på hylsor och nycklar. Det jag skruvar är oftast rostigt och sönderdraget innan jag börjar så grejorna måste passa perfekt.

Har haft en mindre Bacho (den som brukar vara på rea på Jula för 999) som iof varit OK, men flera av hylsorna är slitna och greppar inte som den ska längre, samt att det ofta saknas den dimesionen jag behöver. Subaru har 14, 16 och 18 mm på hälften av bultarna t.ex :-(

Eller finns det batter med det innehållet utan att behöva lägga 10000+ ?

/

Tecos har helt ok prylar, är prisvärda och mycket generösa garantier.

Ja, biltema har jag kikat på. Nu hade Tecos "kråkfötter" (vilket jag ofta saknar) och lite fler hylsor än biltemas största sats, så om de är åtminstone likvärdiga I kvalitet så är valet egentligen enkelt.Om jag ska kompletera biltemas med kråkfötter och fler hylsor (ffa för 3/8) så blir priset ganska lika.

Blir till att kika om den finns kvar på kampanj imorgon.

/

R_F skrev:
Ja, biltema har jag kikat på. Nu hade Tecos "kråkfötter" (vilket jag ofta saknar) och lite fler hylsor än biltemas största sats, så om de är åtminstone likvärdiga I kvalitet så är valet egentligen enkelt.Om jag ska kompletera biltemas med kråkfötter och fler hylsor (ffa för 3/8) så blir priset ganska lika.

Blir till att kika om den finns kvar på kampanj imorgon.

/
Då jag tidigare sålt Tecos som återförsäljare så kan jag vara säga att dom är otroligt bra att ha med att göra vid ev. reklamationer.
Ska jag säga något negativt så är det att biten inte är bra MEN det är ju inte Biltema heller...

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.