1 743 läst ·
2 svar
2k läst
2 svar
Tätskiktssystem Casco Folie 2
Hej
Behöver mer hjälp med mitt badrumsbygge!
Har inhandlat Tätskiktssystem Casco Folie 2 som reas ut på K- rauta men får inte tag på
WetStop Foil Seal eftersom det är slut.
Vet någon om jag kan ersätta detta med någon annan Casco produkt eller om det möjligtvis går att köpa någon annanstans
i gbg området. Har letat men tror att det är en utgående produkt. Har även frågat Casco supporten men får inget svar.......
Behöver mer hjälp med mitt badrumsbygge!
Har inhandlat Tätskiktssystem Casco Folie 2 som reas ut på K- rauta men får inte tag på
WetStop Foil Seal eftersom det är slut.
Vet någon om jag kan ersätta detta med någon annan Casco produkt eller om det möjligtvis går att köpa någon annanstans
i gbg området. Har letat men tror att det är en utgående produkt. Har även frågat Casco supporten men får inget svar.......
Kolla med någon renodlad kakelbutik som säljer Schönox eftersom dom har samma produkt, heter till och med likadant, Casco är för hemmabrukare och Schönox för proffs. Kolla även på Byggmax, dom har också Casco/Schönox.
Annars kan du använda Wetstop iFix istället för Wetstop Foil Seal och den produkten har byggmax enligt deras hemsida.
Annars kan du använda Wetstop iFix istället för Wetstop Foil Seal och den produkten har byggmax enligt deras hemsida.
Tack för svartank77 skrev:Kolla med någon renodlad kakelbutik som säljer Schönox eftersom dom har samma produkt, heter till och med likadant, Casco är för hemmabrukare och Schönox för proffs. Kolla även på Byggmax, dom har också Casco/Schönox.
Fick tillslut svar från Casco supporten och de sa precis som du gällande ersättningsprodukt.
Ang byggmax så verkar det nu helt ha utgått, man får träff vid sökning men går inte att beställa.
Men allt löste sig på ett bra sätt, åkte till K-rauta och där hittade jag WetStop Foil Seal. Saldot online stämde alltså inte
vilket kan vara bra att veta. Detta gällde flera produkter jag tittat på.......
Klicka här för att svara