Hej! Är intresserad av ett hus byggt 2005. Enligt besiktningsprotokollet saknas tätskikt vid rörgenomföringarna i golvet i teknikrummet och vid ett ev. läckage kan vatten träna ner i klacken och vidare. Går det att få ett godkänt tätskikt vid dessa redan befintliga rör?