Bastudörren är i våtzon 1. Hur ska tätskiktet monters i underkanten av karmen?

Karmen slutar 75mm ovanför golvet. Där karmen sitter är det inga konstigheter - den är i liv med gipset och tätskiktet kan då gå ut över karm, helt enligt GVK. Men hur gör man i glipan mellan karm och golv?
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.