Hej,

Min hantverkare använde Bostik eller kakeldax gruppen KDX tätskikt, bägge är ju godkända enligt
Byggkeramikrådet,

Nån som har nån erfarenhet av dessa?

/Niklas
 
Då båda är godkända system så behöver du inte bekymra dig förutsatt att allt är monterat enl gällande bruksanvisning.
 
  • Gilla
Niklas Rickardsson
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.