Hej! Jag håller just nu på att byta ut tätningslisterna i mina fönster men när jag började riva ner de gamla upptäckte jag i fönsterkarmens sidostycken att det sitter tätningslister (P-profil) i ett fräst spår. Jag har nu tagit bort dessa p.g.a. att de var i dåligt skick. Någon som vet om det måste sitta lister där?

DSC_0079.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


DSC_0078.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


En skiss på en genomskärning sett uppifrån
Fönster.jpg
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.