Hej! Jag håller just nu på att byta ut tätningslisterna i mina fönster men när jag började riva ner de gamla upptäckte jag i fönsterkarmens sidostycken att det sitter tätningslister (P-profil) i ett fräst spår. Jag har nu tagit bort dessa p.g.a. att de var i dåligt skick. Någon som vet om det måste sitta lister där?
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
En skiss på en genomskärning sett uppifrån