Hur tätar man bäst runt en tillluftsventil som idag är konstruerad så att luften både blåses in i rummet men också in i isoleringen. Antar att det måste till ett rör inne i hålet. Använder man fogskum? Eller hur gör man? Idag sitter där en tallriksventil.