667 läst ·
3 svar
667 läst
3 svar
Tätning med silikon vid rör i rör
I mitt badrum har dom tätat rör i rör med silikon, inte bara mellan kakel och rör utan i röret också mellan rör och vattenledningen. En silikonbariär.
Är det okej? Har försökt läsa mig till att röret kanske inte borde vara igensatt.
Ska jag låta det vara eller skära bort silikonet i röret?
Är det okej? Har försökt läsa mig till att röret kanske inte borde vara igensatt.
Ska jag låta det vara eller skära bort silikonet i röret?
Klicka här för att svara